Saturday, October 2, 2010

Dr M sakit - Web PAS keji habis-habisan












Berita Dr Mahathir sakit dan berada di hospital di Australia menjadi bahan cacian dan kejian ahli2 web Tranungkite Online. Jika anda baca komen2 yang dipaparkan anda harus merasa mual dengan akhlak mereka2 itu. Pelik tapi benar orang2 yang kononnya berbangga memperjuangkan Islam terang2 tidak mempunyai sahsiah diri yang boleh diikuti. Lebih parah lagi ada juga ahli web tersebut melebihkan Lim Guan Eng kerana kononnya LGE lebih baik dari Dr M!

Inilah padahnya orang Melayu Islam yang tidak lagi sedar kedudukan mereka yang menjadi tunggangan kafir laknat. Sementara LGE tidak pernah menafikan dirinya bangsa Cina atau Karpal Singh menafikan dirinya Bengali, ahli2 PAS beriya2 sangat menolak bangsa mereka sendiri - ada yang menyesal dan malu menjadi orang Melayu! Baguslah begitu - mungkin mereka itu ingat LGE dan Karpal akan sayang mereka lebih kerana penafian bangsa yang mereka buat ATAU LGE dan Karpal akan lebih mudah menerima Islam mereka kerana mereka berkompromi menjual perjuangan agama untuk politik.



Kata dulang paku serepih - Kata orang dia yang lebih!!

Dulu UMNO kawan dengan MCA MIC - mereka kata kawan dengan Kafir haram!
Hari ini PAS kawan dengan DAP - takpa Harus - malah kawan dengan Syaitan pun boleh!

Dulu apa saja yang UMNO buat, semua tak kena - SALAH!
Sekarang apa saja yang PAS tak mampu buat atau tak mahu buat waima hukum Hudud sekali pun - TAK APA - hikmah!

Entahlah, sampai bila kita nak biarkan lakonan buruk PAS ini berlarutan? Rasanya tidak lama lagi - selepas PR13 nanti apabila DAP memerintah Putrajaya dan PAS hanya dapat 'taik' barulah nak mengadah kut? Tetapi jangan takut, kita akan diberitahu oleh PAS bahawa kehancuran kuasa orang Melayu Islam dan hilangnya kesucian agama Islam selepas DAP memerintah nanti semuanya adalah salah UMNO - PAS tak salah juga seperti hujah Syaitan dihadapan Allah nanti - dia (syaitan) hanya mencadangkan kepada manusia untuk berbuat jahat - dia tak suruh pun! Manusia yang memilih untuk berbuat jahat! PAS pun begitu juga, PAS hanya cadang untuk orang Melayu menyokong PR (DAP) - kenapa orang Melayu ikut?? Sendiri buat sendiri tanggung lah!!

Lagi pun bukankah LGE dan Karpal lebih baik dari Dr Mahathir?!!

Semoga Allah memberi kekuatan kepada kita semua untuk menghadapi musibah akibat kesilapan kita sendiri!
Semoga Dr M cepat sembuh untuk terus membina kekuatan umat Melayu Islam dan orang Islam sejagat!


Segala cacian dan kejian ahli2 web PAS boleh dibaca disini:>>  Klik Sini

No comments: